Live a life you're proud of

Lördag vilade jag hela dagen och sedan mot kvällen kom först Johnny och sedan Toni till mig. Vi hade en rätt lugn nykter kväll, pratade, rökte, satt framför datorn, det vanliga. Jag och J följde hem Toni gåendes sedan runt midnatt. Vi stannade vid shell. Sen for J till Vanha Mestari på en öl och efter det kom han hem till mig över natten. 
söndagen kom Toni och Daani och hunden Jack till mig på kvällen. Vi körde på lugna spåret och satt och talade, läste på nätet och i böcker, samt såg dokumentärer på youtube. Daani for hem ganska sent, men Toni stannade ända tills nästa morgon och inte sov vi väl särskilt mycket :p 

Så på måndagen vilade jag, och efter att Johnny och Heidi kommit på  besök på eftermiddagen, så gick jag och la mig för att fylla på sömnkontot. 
tisdag vid lunchtid typ, kom Toni till mig. På eftermiddagen kom Johnny, och killarna gick iväg till Tonis för att hämta en scooter som de skulle skruva med. De höll på ute med den och jag sysselsatte mig inomhus typ. När de fick igång den på kvällssidan körde Johnny den hem till sig. Efter en par timmar gjck jag och T dit också. Framme hos J så bestämde vi oss alla tre att gå över till Junnu, som även hade Ville på besök. Honom har jag inte träffat sedan sommaren typ!:)

Jag fick tråkigt pga all finska så jag gick själv hem till Johnnys sen på natten och gick och la mig. J och T kom tillbaka lite senare och de googlade efter delar till scootern och såg på tv. Helt chill nog, och sen på morgonen gick jag och Toni hem till mig. Han kom in på kaffe en stund innan han for hem sen. :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?