Let's walk the world!

I början av veckan var jag sängliggandes i magsjuka. :s. Johnny kom och hälsade på mig en kort stund på tisdagen.
Onsdag: Toni kom ut på kaffe på förmiddagen, sen for jag till korsnäs där jag stannade tills fredag.

HELGEN

Jag kom till stan på fredagsmorgonen helt adhd-energisk efter den långtråkiga veckan. Förväntansfull inför kvällen! 

Även Toni var peppad på att festa igen, han kom till mig redan vid lunchtid. I väntan på kvällen hann vi träffa Mika, Robban, samt Jeanette. Vi har oxå varit ute på stan. På chlas ohlson köpte T en radiostyrd liten helikopter, haha det är en bra ide att köpa nån random leksak när man inte har nåt särskilt att göra;D Så den har sysselsatt oss ett bra tag (främst Toni, haha) 

Vi har kollat Zeitgeist-klipp och liknande dokumentärer. Det förde in samtalen på djupare ämnen, livserfarenheter och teurapeutiska insikter. Toni tog med mig till hans kompis Nico som bodde i en fin lägenhet i närheten. Vi satt där en stund och snackade finska. Bra för mig att komma ut bland lite nytt folk.

Kl09 på lördagsmorgonen gick vi ut och träffa nån gammal bekant till T. En morgoncigg i solen på gatan, fan vad uppiggande väder!:)
På förmiddagen for Toni hem och jag tog det lugnt ensam hemma bara. Han kom hit igen på kvällen några timmar, och så gick vi och hälsade på hans kompis Jukka :) 

Tony for iväg till en annan kompis efter 22-tiden och skulle komma tillbaks senare. Men senare blev för sent så han lämnade där över natten och istället steg jag upp tidigt för att gå och möta honom då han kom tillbaks på morgonen. :) vi spenderade förmiddagen hos mig innan vi tog lite paus på skilda håll. 

Toni va ut å påå hela kvällen så jag hann sova nån timme innan jag vaknade av att han kom tillbaks efter midnatt. Vi funderade nog om vi också skulle gått till Pullo, men valde att stanna hemma. Vi var så trötta men samtidigt hade vi lust att hitta på nåt! T var lite full, så vi var bara flummiga och lustiga haha, gjorde inget vettigt. Såg på tv, hörde på musik, var ut på cigg i stormvädret och låg i sängen. Somnade lite väl sent, men nu fick vi äntligen vila ut efter vår intensiva helg!

Fan vilken kul helg, det är nog sant att det blir roligare om man festar mer sällan! Vi försöker hålla det mesta festandet till helgerna nu, det blir så lätt vardagligt/enformigt annars.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?