Måndag

Jag vaknade tidigt med massa energi tack vare solskenet. Jag satte igång med en ordentlig vårstädning. Sen kom Toni ganska tidigt på dagen, vi firade hans födelsedag idag istället då det blev så lugnt igår.


Feelisen var på topp hela dagen, vi skrattade och jag var sådär roligt på G så länge det var ljust. Det är skumt hur stor inverkan vädret har på mig, jag blir hypomanisk så fort våren kommer. :D

Är glad att vi började tidigt, för så fort det blev mörkt blev jag lugn och trött. Då satt vi vid datorerna och kollade videor på youtube. Sen följde jag hem honom och passade på att följa med Daani och hunden på deras kvällspromenad. 


Tisdag
Johnny och Toni kom till mig på eftermiddagen. Jag och Johnny åkte iväg en par timmar med bussen till Dragnäsbäck. Vi träffade Junnu och Å bl.a, och hängde hos Johnny bara. Vi fick sedan skjuts med Eli tillbaks till stan. 

Johnny for iväg till nån kompis, och Toni kom till mig. Vi har läst om en massa olika paradoxer på engelska wikipedia 8) Johnny kom tillbaks och de båda stannade hos mig över natten. Ute var det storm så:p





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?