She's friends with the devil and she smiles when he appears...😈

LĂ„ng tid igen sedan senaste uppdateringen. IgĂ„r var det lördag, 16 maj. Jag gick till Daniel rĂ€tt tidigt pĂ„ dagen, vi har promenerat med hunden, stĂ€dat, samt suttit i solen pĂ„ balkongen. PĂ„ kvĂ€llen gick jag en stund till Reima, sen vid midnatt mötte jag upp Toni. Han hade druckit en hel lĂ„da öl och var rĂ€tt lustig. Största delen av kvĂ€llen var vi hos mig, men vi hann Ă€ven gĂ„ upp pĂ„ takterassen i centrum för första gĂ„ngen, det var sommarljust mitt i natten! ^^ Vi avslutade kvĂ€llen/gryningen standard: jag följde med pĂ„ promenad frĂ„n mig till Tonis, med en sista cigg innan vi skiljdes Ă„t. Det finns inte mycket som slĂ„r de promenaderna, i grĂ€nslandet mellan natt och morgon. 😊




Dessa tvÄ gÄngna veckor har jag bl.a:
-Varit pÄ föregÄngarna
-Haft Toni och Juuso pÄ besök
-Åkt till korsnĂ€s ett par dagar
-Sett pÄ nÀr T flugit med en radiostyrd drome ute pÄ gÄrden
-HÀlsat pÄ i Daddes nya lÀgenhet
-Varit pÄ upptÀcktsfÀrd i Daddes kÀllare/garage
-HÀlsat pÄ hos Johnny, Àtit mat med honom och Heidi
-GÄtt i affÀrer med mamma
-Börjat lÀsa flera böcker, men inte lÀst ut en enda

DenhĂ€r senaste veckan har jag dessvĂ€rre inte sĂ„ mycket minnen av för jag har mest suttit hemma nykter och sett pĂ„ tv. 
Det ger ju inte precis nĂ„gra minnen för livet... Men ibland verkar killarna behöva vila frĂ„n min överoptimistiska entusiasm, lika sĂ„ bra Ă€r vĂ€l det. 
Annars glömmer jag lĂ€tt bort att oxĂ„ jag har ett behov av Ă„terhĂ€mtning och vila! :D ;) I love summer!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?