One hundred sleepless nights!

Jag hade förväntningar på helgen, känns som om det var länge sedan jag festat nu. På fredagseftermiddagen kom Toni och Johnny till mig. Johnny var på en annan fest där mitt i oxå. Vi har varit ute och gått till nån park, och killarna gick även till Shell. Vi har chillat o druckit lite smått, lugn o trevlig kväll.:) T stannade över natten o vi var uppe sent.


Valentines day 
Toni gick hem, jag var själv och tog igen mig i några timmar. Johnny kom förbi på eftermiddagen. Senare under kvällen kom båda två tillbaks igen. Jag o T har chillat framför datorn, vi fick även lite party-besök av Mellis från tysklandsfestivalen en stund.

 Jag o killarna var till Shell på kaffe, därefter vandrade vi runt ute i vintervädret. Av en slump mötte vi Daani då han var påväg på fest. Jag hade roligt och var på kul partyhumör!:D vi lekte även med en app på T's telefon där man såg stjärnor och planeter på rätt plats när man riktade skärmen mot himlen. 

Tillbaka hos mig så hann klockan bli typ 01, då gick Johnny hem. Toni stannade kvar och vi har haft jätteskoj och festat, pratat, pysslat med grejer och suttit vid datorn. På natten for han iväg till Jukka i några timmar, men han kom tillbaks tidigt på morgonen. Då hade vi en chill avslutning på helgen med att bara ligga i sängen/soffan och slösurfa om olika humoristiska listor och annat onödigt;P Perfekt krapula-söndag. Han gick väl hem runt kl13. Jag tänkte vila ut ordentligt efter helgen så jag gick och la mig extra tidigt.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?