Find your state of mind and stay focused!

I måndags träffade jag Miika, det var ett tag sen. Kanske det börjar bli dags för mig att leta mig ut i kroglivet snart igen;D
På kvällen kände jag mig sjuk; helt trött, svag och frusen. Tror jag somnade redan vid kl22. 

En helt vanlig tisdag
Jag mötte upp Toni vid Piccolo på dagen, sen gick vi till mej och bara chillade. På kvällen for han iväg och var barnvakt typ några timmar, men kom tillbaks till mig vid midnatt. :) Jag följde sen med på nattpromenad då han gick hem! 

Onsdagen började med ett möte på föregångarna, det var kul!:D sen for jag iväg ut och handla med mamma & syrran. Blev väldigt trött mot slutet och då jag kom hem kände jag mig nästan sjuk igen, lite stegring samt febervärk i hela kroppen. Toni kom för att muntra upp mig, vi satt bara framför varsin dator och tog det väldigt lugnt då jag var sjuk. Men mot kvällen började jag känna mig bättre till mods, ingen feber och trötthet iaf!:) vi avslutade ändå kvällen relativt tidigt, T for iväg till nån kompis runt 23-tiden så att jag fick gå och sova. :pP
Var ensam större delen av torsdagen, tog en promenad i solskenet på dagen, sen satt jag typ bara hemma och läste vid datorn. Nån gång på eftermiddagen skulle jag träffa Johnny på stan, han var försenad så jag vandrade planlöst runt torget och rewellcenter.  J kom sedan till mig ett par timmar innan han for hem.

Daani och Jack kom också och hälsade på mig denna kväll. Vi har lagat mat, varit ut på cigg, kollat nån tv-serie och hunden har sovit helt tyst och lugn. :) De gick hem kl02, då gick jag genast och la mig. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?