Påskveckan

Måndag: Min mamma, pappa och Benjamin har varit hit några svängar idag, de lämnade vovven Trolla här över dagen medan de var i stan. :) Även senare på kvällen hade jag hund i lägenheten, för då kom Daani och Jack hit, de gick hem vid 02. 

tisdagseftermiddagen följde jag och Jack med till korsnäs över natten. For tillbax till stan nästa dag. Onsdagen såg ut att bli rätt händelselös och tråkig, men det ville jag inte acceptera!:p så på kvällen kom Johnny hit och vi festade till det lite smått och sen sov han här. 

torsdagsmorgonen var jag betydligt gladare då det äntligen börjat hända nåt. Jag vantrivs ju när jag måste va ensam och vara sysslolös, känns som att ha slösat bort hela dagen och dess möjligheter. J for ut på ärenden till stan, och lite senare kom han tillbaks, och även Toni kom hit. Vi gick ut på en promenad till stan, och så hade vi plötsligt med oss en ganska så full Dadde:D På kvällen hade de alla farit iväg så jag var ensam igen.

Jag sov länge på långfredagsmorgonen.  Johnny har varit hos mig några timmar på kvällen, vi satt mest bara framför dator/telefon, standard ;D

Toni kom hit på lördagen, vi satt mest och beklagade oss över tristessen.

En tråkig händelselös helg blev plötsligt kul när Mats ringde och var i stan!:D så på söndagseftermiddagen kom han hit, och efter en liten stund bestämde vi oss för att åka till Johnnys. Det kändes som förr i tiden och jag var riktigt glad när jag fick komma ut lite!:D har ju inte orkat mig till Dragnäsbäck på sistone då jag inte har bil, så jag har isolerat mig väldigt mycket och då blir humöret därefter. Nu blev jag social och energisk, så det kändes lite tråkigt att avsluta kvällen när Mats skulle hem vid midnatt. Han var min skjuts tillbaka hem, så det var bara att acceptera läget och följa med fastän jag hade velat fortsätta festen. 

Det blev alltså en positivt överraskande avslutning på en annars ganska enformig vecka. :D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?