Förra veckan

Början av veckan var rätt tråkig. Jag avskyr att ha tråkigt, slösa bort dagarna på att bara vila. Jag försökte sova bort tiden så det skulle gå snabbare. På onsdag kväll fick jag nog. Åkte till Daniel på fest. Jag kom dit ganska sent eftersom jag redan hade gjort ett misslyckat försök att somna den kvällen. Såå när Danis fest var slut stannade jag över natten och sov på soffan. 

Torsdag
Nästa morgon tog jag en halvtimmes promenad med Jack, och solade sedan på balkongen medans Daniel sov bort krapulan. På eftermiddagen hörde jag av Johnny, så plötsligt var jag påväg med skjuts till Brändö. Jag cirkulerade runt lite medan han gick in fram å tillbaks hos nån.

Vi stack in och sa hej vid Puskabaari innan vi var hemma hos Johnny. Vi gick ut efter en stund, till grillplatsen å grilla, Junnu kom oxå dit och jag kände mig glad och lycklig för det påminde om förra sommarn.

Sen gick vi till Siwa, handlade mat och åt glass. På vägen hem gick vi förbi hem till nån typ i närheten, där Junnu också var. Där fanns en jättesnäll och busig hund som 'talade' med mig. :)

Jag och Johnny gick tillbaka hem till honom. Vi har under kvällen varit ute och gått till Brändö igen. Kollat på film och tv-serier resten av natten, halvsovit. 

Fredag
Jag gick hem tidigt på morgonen. Jag hann vila lite och sen fortsatte festligheterna. Jag hängde med Toni, minns inte allt vad vi gjorde, men vi hängde hos mig iaf. Vi fick besök av både Reima och Juuso. På kvällen for Toni iväg nånstans och jag flummade på hemma själv. Vid midnatt möttes vi upp ute och gick till Reima nån timme. 

Sen då vi gick tillbaks till mej så kom även Dadde dit, han var rätt full;D De gick hem till Dadde vid 04, men Toni kom tillbaks när Dadde somnat. Jag gick ut och mötte honom i regnet, fan vad det regnade hela kvällen!! :p Jag och T låg i sängen hos mig och kollade på tv-serier, sen har jag för en gångs skull lite minnesluckor av vad som hände sen, kanske vi somnade en stund innan han gick hem på morgonen:p

lördagen var det krapula-dag, jag satt bara hemma och mådde som jag förtjänade. Gick ut och träffade T-Bone på en cigg en bit mot Vöråstan på kvällen för att jag skulle komma ut och röra på mig ens en gång den dagen..

Söndag
Veckans sista dag kändes ganska lång. Jag började med att gå hem till Toni. Vi satt på balkongen, det var varmt och soligt. Så gick vi hem till mig på eftermiddagen. På kvällen gick vi för att hälsa på Atte som drack,Erno var också där ett tag i början. 

Lite senare så gick jag, Toni och Atte till mig. Atte tjatade om att få köpa alkohol hela tiden haha;D det var rätt underhållande! Sen på natten så for de två tillbaka till Attes men inom en timme kom Toni tillbaka. Vi tog en sista nattcigg och sen for han hem.:) 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?