Bloggen left behind with stress on my mind

 Onsdagen den 19 mars spenderade jag hemma med Toni, vi kollade på tv och chillade bara. På kvällen for han med Atte till typ Malax haha, och själv gick jag ut o träffade Daani o Hällström på en cigg. 
På natten följde jag med iisa och Hällström till Daani på efterfest. :)

Torsdag. Jag gick hem på morgonen. Vår-städning hemma ;D Sent på eftermiddagen hörde Toni av sig och kom till mig med Dadde och Babbo. De var här hela kvällen och for hem runt midnatt. 


På fredagen var först Toni hit på dagen ett par timmar. Vi var till Sale och köpte godis och glass. :)
 Där emellan var jag ensam innan han och Dadde kom ut på kvällen. Vi satt i köket med Daddes dator. ^^ De for hem kl12. Spåra va hos mj över natten.

Ledig lördag. Söndag halvsov jag hela dagen typ. 

På måndagen var Johnny till mig på eftermiddagen, annars hände inget särskilt. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?