Sommaren och helgen inleds

Torsdag den 28:onde maj
Jag har varit rätt stressad senaste tiden, har börjat känna av det både fysiskt och psykiskt. Jag kände mig krasslig redan för flera dagar sen, men idag var det värre. Johnny kom hit och försökte muntra upp mig, vi gick ut en sväng i solen också, men jag blev himla lätt andfådd! Sen gjorde han mat, jävligt bra för det är inte så jätteofta jag själv orkar göra varm mat.

Sen gick kvällen i ett nafs, jag mådde mycket bättre då jag fick i mig mat. Vi satt vid datorn, hörde på musik, kollade på gamla bilder i telefon och såntdär vanligt. Toni kom också hit, rätt sent på kvällen/natten. Det blev en uppesittarkväll precis som old times, nu när gänget var samlat igen och friden återställd mellan killarna;D 

Vi satt inne hos mig halva natten, snackade om allt från hundar till 
havthornsbuskar i skärgården. xD 
Ut på ciggpauser nu som då,
 och redan efter halv 4 började solens strålar synas, om man vände blicken uppåt. 


Killarna for iväg mot sina respektive håll runt 05-tiden, och då var det redan så ljust ute så jag hade svårt att få sömn...
 Gissar att det blir fler långa sommarnätter, så får hoppas det inte blir allt för mycket sömnlöshet pga sommarljuset! Dock klagar jag inte över sommaren eller ljuset, såklart! ;D Har mycket mera ork och glädje än på vintern.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?