Valborgsmässoafton 2015.

VAPPEN
Valborgsmässoafton var på en torsdag i år, jag vaknade med sömnbrist och följde med mamma och handlade. 

Toni kom förbi när han var påväg till Dragnäsbäck, så jag följde med honom halvvägs för att få en promenad:) 
Träffade Andre på dagen och sa hejdå, han skulle iväg bort från Vasa ett tag nu. 

På eftermiddagen kom Toni tillbaka, Robban var oxå med så han kom in en stund och hälsade på. :)

Vi var allmänt trötta och orkade inte göra nånting fastän det var vappen. 
Jag och T satt bara och chillade vid bordet hos mig. 
Johnny var i stan och ville ses. T gick till butiken, de två hade nånting otalt för tillfället så jag fick gå själv och träffa J. 
Jag gick ikapp T efteråt, och så vandrade vi runt lite i kvarteren, satt på en bänk och rökte, samt avslutade kvällen innan klockan ens hunnit bli 21. 
Väl behövt, vi var båda rätt slut i huvudet efter de senaste dagarna ;D


FÖRSTA MAJ
Toni försov sig så det blev inget besök på torget som vi planerat. Istället for jag ut en sväng kring lunch, träffade bl.a. T-Bone och Ninnu i folkträngseln på torget. Då jag kom hem dröjde det inte länge innan Johnny kom till mig. 

Han var här tills typ kl22 på kvällen. Vi hann med en fika på Shell och en promenad i solskenet då vi gick till stan.  Köpte lakritsremmar, var till McDonalds, och bara vandrade runt innan vi gick tillbaka hem till mig och såg på tv en stund innan han gick hem.

LÖRDAG 2:a maj
Jag var onödigt stressad och trött igen. Toni kom hit på eftermiddagen och har varit här hela dagen o kvällen. Vi har varit ut och träffat bl.a. Juuso, Kim o Daniel, Dadde och på kvällen var Toni hos Jukka och jag själv var ute o körde med Jeanette och hennes två hundar.  Toni kom via på cigg då han gick hem. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?