Bara döda fiskar följer strömmen!


Det har varit ganska tyst på bloggen, jag har inte orkat uppdatera eftersom jag inte gjort så mycket utöver det vanliga. Det har varit lite meningsskiljaktigheter mellan mej och mina två goda vänner dessvärre. Men nu verkar den värsta stormen vara förbi. :)

Jag har hängt med Daniel några kvällar, träffat T-Bone, och sedan varit ensam lite oftare. Toni har varit hit nu som då nog, men vi har inte hängt lika intensivt som vi brukar. 

I lördags fick jag ett glädjande telefonsamtal på förmiddagen. Det var Mats som var påväg till vasa!:D så den kvällen hängde jag med honom. Toni var här till kl23, men Mats och jag fortsatte hos mej halva natten och talade minnen och hade riktigt trevligt! 



Nästa kväll, söndagen, var Toni och Mats hos mig igen, det var rätt lugnt och chill då bara. På måndagen hade jag och T planerat att ses, så han var hos mig större delen av dagen. Mats kom förbi en sväng, och senare på eftermiddagen dök Johnny upp, börjar va ett tag sen han orkade komma till stan:) vi gjorde nu inte särskilt mycket, alla var klistrade vid sina telefoner typ. :P

På kvällen blev jag och T ensamma här igen, och vi lämnade väl lite framför telefonerna (han spelade nåt spel) och datorerna (jag upptäckte massa låtar på spotify). Vi gick även till Sale och inhandlade lonkero, godis och glass. ;D Det blev en trevlig kväll, å han for hem runt kl23 typ.

En stund senare gick jag ut och gå för att möta upp Johnny. Vi gick via Shell och sen kom han till mig över natten.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?