The bright side of suffering


Under veckan har jag träffat vänner, och som vanligt längtade jag efter helgen! :)
På fredagen var jag förväntansfullt uppspelt, lite väl kanske;) träffade först Daani och Tomas som kom till mig på kvällen. Då de gick hem mötte jag upp Toni och gick en promenad. Han tyckte jag skulle lugna ner mig lite, och han hade väl rätt för vi blev lite osams senare på natten. 

Jag somnade först på lördagsmorgonen. Så sov tills klockan 20 den kvällen, det blev ett jävla stressas att gå igenom va som hänt på telefon. Toni och Robban kom hit, drack öl. Jag var allmänt stressad/irriterad. Juuso kom hit och hängde med mig en kort stund också, då blev jag lite gladare. Robban for hem på natten och därefter följde jag med ut å gå då Toni gick hem. 

Däremot blev söndagen inte riktigt lika livad. Jag vilade mest, såg på tv-serier. Råkade träffa T-bone och hans nån kompis tidigt på dagen. Har även sett till Juuso, Reima och Heidi idag!^^

Måndagen började segt. Tog en promenad och följde med Daniel till butiken. Därefter kom Toni till mig en stund helt flummig, det var kul! Vi gick till affären och sen gick han hem. Då gick jag och mötte upp Johnny som jag inte sett på över en vecka!:) Vi satt en stund i solen bara för han hade bråttom vidare sen. Så var jag ensam några timmar, innan Daniel och hunden kom och hälsade på. 

På kvällen var jag med Toni. Jag har träffat Jeanette en stund, och när Toni for iväg till en kompis var jag ute och körde med Kim. Vi hämtade sedan Toni runt midnatt och så följde Toni med hem till mig. Det blev återigen en såndär lång natt med högljudda diskussioner om psyket och mänskligt beteende. Allt började kännas bra och normalt igen när vi, lika envisa båda två, argumenterande för skilda saker. Vi tog en nattpromenad och klockan tickade iväg, Toni for hem klockan 04. 

Idag (TISDAG) har jag hängt med Johnny här i stan. Vi var ute och satt i solen, först i en park och sen på en innergård. 😊





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?