Telling you clearly, the fire still burns

Toni hade blivit utskriven på torsdagsmorgonen, så han kom och överraskade mig med en spontan fest! Vi drack hos mig några timmar under dagen. Sen gick han hem å äta, och på eftermiddagen möttes vi upp för en fika på Piccolo. Resten av kvällen hängde vi hos mig. Toni var ganska rastlös efter dagarna på sjukhuset så han var ut på nå egna äventyr också, och på kvällen tog han med mig i en taxi till Johnnys. Kändes overkligt att komma till Dragnäsbäck sent på kvällen, det var så länge sen jag var där. Men det var skoj, vi gick in och träffade Johnny och Heidi, fan vad jag saknat Heidi!!:D

Vi avslutade kvällen relativt tidigt ändå. Nästa dag, fredag, var det fest hos mig. På kvällen kom Toni och Peku hit. Vi satt i köket och samtalen gick mestadels på finska. Lite senare var Reima här någon timme, och så anlände Johnny från någon förfest, redan full och glad. ;D Även Dadde anslöt sig till gänget och festen var igång till 03-04-tiden då jag sa ifrån angående ljudnivån. 

Toni stannade över natten och nästa morgon hade jag feelisen på topp och följde med på en morgonpromenad då han gick hem. :D

lördagskvällen var både T och jag lite rastlösa, vi hade inte riktigt nåt speciellt att göra. Blev nog bara att chilla hemma hos mig. Vi somnade runt 04. 

På söndagen kom Reima hit en stund, sen på kvällen gick jag och mötte Toni och Jukka. Sen var Toni hos mej hela kvällen förutom då han var iväg till nån kompis fest. Vi for ut och köra med Atte då han kom tillbaks. Atte körde hårt med skarpa svängar, och jag satt själv i baksätet, fick typ migrän eller nåt. Vi körde till Laihia och Vörå innan vi hunnit hem. Jag fick äntligen huvudvärkstabletter och sen satt jag uppe rätt sent med T hos mig, vi bara snackade och tog det lugnt. En lång helg blev det!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?