I only want one thing out of life - Everything!

måndagen vaknade vi kl11. Toni gick hem och själv gick jag till föregångarna på möte. På dagen träffade jag Mika och satt med honom hos mig o talade om allt möjligt:) På kvällen gick jag till Daani. Vi kollade på Youtube-videor om bl.a. Ville Valo, konspirationsteorier och hörde på musik såklart. Daani drack några öl, så det blev rätt sent. Efter många rökpauser på balkongen så gick jag äntligen hem i snö-vädret. 

Det blev inte många timmars sömn innan jag fick stiga upp och följa med moster till Korsnäs. På eftermiddagen fortsatte vi söderut till mina morföräldrar på släktkalas! :) Jag kom hem till stan igen sent på kvällen.

onsdagen vaknade jag sent, det var stress till en början, men det löste sig. Till att börja med kom Johnny till mig. Toni ligger på sjukhus, och jag var påväg dit för att hälsa på, Johnny följde med. Vi hittade hans rum och satt där en stund innan vi alla tre gick ut på tobak. Då såg vi Dadde som var påväg för att joina oss. Vi fikade i kafeterian och hann med ännu en rökpaus innan vi lämnade Toni och gick hem till mig. 

Det var ett tag sen vi hängt hos mig, och efter en stund blev stämningen riktigt bra!:D Fast Dadde var tvungen att gå ganska tidigt på kvällen. Johnny stannade några timmar längre. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?