Old ways don't open new doors

Till en början kändes fredagen grå och trist, precis som vädret. Kl18 gick jag iväg till Johnny, jättejobbigt att gå hela vägen... Eli öppnade dörren och när jag kom in så satt J och Å i soffan. Det var nog ganska lugnt och relaxed stämning. :) det var skoj att träffa dem igen!

Vid 21-tiden var det bara jag och J kvar där, väntade på nå mera partyfolk. Heidi var nykter men kom förbi i några timmar ändå, och vi hade mycket att snacka om sedan sist! Samtidigt kom även en inte lika nykter Mattlar. :D Heidi for hem typ 2-tiden och Mattlar däckade i soffan, sedan vaknade han så satt jag och snackade med honom, ganska kul haha:D Han for väl iväg typ 04-05 tiden.
 

Morgonen kom alltför fort eftersom både jag och J hade tider att passa nästa dag. J cyklade iväg till strandhotellet för att hälsa på Laura, och en halvtimme senare hoppade jag på bussen och åkte hem, hann precis i tid för att träffa Toni hemma hos mej. Han har legat på sjukhus ett par dagar och nu mådde han bättre och svängde förbi hos mig. Vi satt vid köksbordet ett par timmar,  humöret var på topp och vi verkade ha extra mycket att tala om!:D han for hem å äta, sen på kvällen festade vi till det lite smått. 

Toni var hos mig hela natten, det var extra lyckat idag för vi båda var på så bra humör:D Vi hade så skoj så vi glömde bort telefoner, sjukdomar och tiden!!:D plötsligt var det nästan morgon och vi avslutade natten med en promenad i mörkret runt kvarteret. 

Nästa förmiddag tänkte han nästan glömma bort sin tid på sjukhuset för att få dropp..:p Han mådde inte så bra så jag följde med honom hela vägen dit och passade på att kolla in i den nästan folktomma entren, sen gick jag hem:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?