Fullt upp

Jag har stannat inne och varit ensam i typ tre dagar nu, mycket sömn, så tröttheten lämna på lite. Det tog ett bra tag innan J fick ut mig på tisdagskvällen. Men tillslut gick jag till Enska där J väntade. Spenderade kvällen där med dem två och gick sen hem efter några timmar.

På onsdagen kom Toni till mig redan på dagen. :) På eftermiddagen var jag själv igen, för skulle ut och handla med mamma. Senare på kvällen kom Toni ut pånytt och hade Atte med sig. Första gången jag träffar Atte, har hört folk snacka om honom sedan sommaren;D Dadde kom även han hit efter en stund.

Vi var ut o rökte hela tiden och en sväng till Shell. Toni o Dadde stannade rätt sent, Atte for vidare. Dadde hade ingenstans att sova så han stannade över natten och sov på soffan! 

På torsdagskvällen blev det lite socialt umgänge med Dadde och Johnny. Fast det slutade med att de mest satt framför sina respektive skärmar och spelade, rätt tråkiga var de haha:D Jag kollade på några dokumentärer istället. De satt nog här hos mej hela/halva natten typ.

På fredagskvällen var jag trött efter veckans aktiviteter, det kändes lite som en söndag:p så jag stannade ensam hemma och somnade redan vid midnatt.

På lördag träffade jag moster först, sen kl15 kom Toni till mig:) vi hängde här framför datorerna, såg på pink ployd-videos:p Sent på kvällen kom Dadde hit. Vi festade nästan hela natten, helt trevligt nog men man börjar längta ut efter nya äventyr nu när det känns som vår. 

På söndagen har jag vilat. Jag var även ut på torget och träffade min syrra och Marcus. Vi var och tog del av lite gratiskanpanjer, bl.a, delades det ut gratis glass på R-kiosken. :)

När jag kom hem från torget gick jag istället och mötte upp Daani och hunden. Det blev en extra lång promenad, säkert 45min, märktes att min kondition blivit lite sämre;D inget mer hände denna söndag, lugn hemmakväll ensam vid datorn..:)


Anonym

Har dadde flyttat till vasa nu?

Svar: Jo, det har han:)
Alexandra None



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?