You set me free

torsdagen steg jag upp tidigt och följde med och handlade. Var sedan via stan och därefter kom J till mig en stund. Kvällen spenderade jag med Toni. :)
 Runt midnatt var han ut på en öl med nån kompis, och jag halvsov. Han kom tillbaks kl 03 och då satt vi uppe och filosoferade om livet som vanligt:p Vi kom in på ämnet anatomi och det slutade med att vi satt vid köksbordet med mina gamla biologi-anteckningar och videor på nätet. Så nu har vi friskat upp minnet vad gäller blodomloppet, hjärtat och syresättningen, haha..


FREDAG
Eftersom det var väldigt sent då Toni for hem så sov jag till framåt eftermiddagen nån gång. Då blev jag väckt av Johnny. Han kom förbi en sväng men jag hade inte riktigt tid. Lite senare kom Toni till mig och vi hade jättekul som vanligt där vi satt och snackade om allt möjligt. Vi var även ut på en tobak med Tomas när han var in till stan.

Toni for ut å träffa en vän på en bar på kvällen, och under tiden kom Johnny till mig men han var rätt full. Jag ville inte följa med någon av dem på bar eftersom jag mådde lite illa och var trött, det har varit lite intensivt med det sociala umgänget på sistone, haha:p

Toni kom tillbaks och Johnny gick ut i nattlivet igen. Jag och Toni tog det lugnt, internetshoppade, kollade på gamla bilder, och hörde på dnb så jag blev riktigt energisk och partysugen haha:DD Men 05-tiden var Toni trött så jag följde honom hem och sen gick jag hem för att sova:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?