Toni har sluppit ut från fängelset! :D

Torsdag 
Heidi och Johnny kom på eftermiddagsfika till mig. Johnny stannade över natten, vi hade bara en lugn chill night.

                         
När vi steg upp på fredag morgon kom HeidiR nästan genast. Hon snackade energiskt både finska och svenska medan hon fixade sig för att fara på nån grej i stan haha;D 

--Medan hon var borta så plingade det i min telefon. "OMG VAFAN, TONI SKICKADE ÅT MIG!!!" sa jag med förvåning och förväntan i rösten. Han hade precis kommit hem efter att ha suttit en månad i polisstations-häktet/fängelset. Han sa att han genast skulle komma till mig. HeidiR och Jukka hann före, så vi alla fyra hälsade Toni välkommen tillbaka ut i friheten! Först gick snacket mest på finska, men så fort HeidiR o Jukka gått så bytte vi till svenska. Vi frågade ut Toni och lyssnade på hans berättelser samtidigt som vi ivrigt berättade alla nyheter som hänt här i stan under den gångna månaden.

Tyvärr slipper inte Laura ut på ett tag verkar det som:/ 

-Johnny for till föräldrarna för att skotta snö haha;D 
-Jag gick ut i regnet med paraply, mötte J, och så gick vi in till Toni som väntade hos mig
-Sen var jag själv med J ett tag, vi började dricka i väntan på Toni

Toni ville nämligen att vi skulle gå ut och fira med att ta en öl, så vi drack en par hos mig och sedan gick vi till o'malleys. Satt vid ett bord i hörnet längst in i lokalen och drack en! Sen träffade vi min syster och Marcus som var ute i fyllan och spelade nyktra sa de, haha. 


På natten följde jag och J med T till Valencia för en pizza.
Johnny ville sticka iväg ut igen så han for på egna villovägar medan vi gick hem till mig. Toni fixade med min julklapps-laptop som jag ännu inte orkat installera alla program på, hade väl pga lathet väntat på att han skulle dyka upp och fixa det;D

Sen kom Tomas, han var rätt full. Så kl04 kom Johnny tillbaka, men han slocknade inom en timme. Daani kom även han och hälsade på berusad. Allmänt fyllesnack vid mitt köksbord, och så jag som klagade på ljudnivån, nojjig över att grannarna skulle klaga. Daani gick hem i gryningen och Tomas somnade på soffan. 

Tiden gick så jävla snabbt för mig och Toni när vi under natten/morgonen satt och talade, det finns så himla mycket att ta igen! Vi har snackat inlärning, utbildning, gym, framtidsdrömmar och planer. Äntligen någon som tänker som mig och tar livet på allvar utan att supa sig redlös som alla andra:p

Jag och Toni började dagen lugnt med en morgoncigg innan han gick iväg hem några timmar. Johnny och Tomas sov fortfarande, så jag städade undan lite efter festen och sedan gick jag och la mig några timmar tills de andra vaknade.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?