Perfect freedom

Onsdagen blev en väldigt lång dag.
Efter att Toni for hem har jag vilat, städat och varit ute på en promenad. Klockan 16 mötte jag upp T igen och så gick vi till Jukka. Kana kom förbi en sväng också. På kvällen nån gång fick vi skjuts hem till mig. Vi var båda på glatt humör och skämtade och skrattade.:D
Daani och hunden kom förbi en liten stund och hjälpte till att fixa med internet. 

Kl23 gick jag och Toni hem till honom med hans dator för han skulle fixa med nå delar elr nåt. Han visade mig deras balkong, så himla fin utsikt, högt upp! Jag vill också bo så.

Han skruvade med datorn och alla dess "nervsladdar" haha, medan jag såg på och drack grön mehukatti. Sen gav vi upp och lämnade datorn mera sönderplockad än innan. 

Vi gick till mig och chillade lite. Sen skulle vi kolla en film, han ville visa mig Scarface eftersom jag inte sett den haha... Men vi höll på att somna efter halva. :s Så då steg vi upp och jag följde honom hem för att själv få en promenad. När jag var påväg tillbaka träffade jag Daani som skulle hem efter en fest. Vi tog en cigg och därefter gick jag hem och la mig, det blev lite väl sent för att va en mini-vardagsfylla;D

Stad i miniformat eller komplicerad hjärna?.. :p 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?