Nyårsafton 2014-2015

Jullovet spenderades med ett par händelselösa dagar hos J, och sedan ett par händelselösa dagar hos mig. På onsdagsmorgonen vaknade jag upp med förväntan, äntligen nyårsafton!


J for iväg en sväng så jag kunde städa och duscha, sen kom han tillbaks och jag blandade lite allt möjligt innan vi for till stan och han köpte dricka. Vi satt hos mig hela kvällen förutom en träff med Heidi på dagen och en promenad då vi mötte Eli på kvällen. 

Vid 12-slaget gick vi till torget och såg fyrverkerier. Därefter promenerade vi till hoviska, gick via fängelset och sedan mot stan igen. Johnny blev full, jag har aldrig sett honom så full förut, tur det haha;D

Nån skum typ förföljde oss, och efter en par timmar gick vi hem till mig igen. Tråkigt att det inte hände mer än så, hade velat festa mera, men gick och la mig så småningom.


Idag, dagen efter, har jag följt J en bit på vägen då han gick hem. För första gången sedan Toni försvann känner jag mig ändå rätt glad. Jag har varit helt kaos utan honom, men förhoppningsvis släpper de ut honom och Laura denhär månaden.. *fingers crossed*





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?