"Popcorntime... Typ som spotify men för filmer :D"

På måndagen steg vi upp och påbörjade dagens schema. Johnny for till stan och sen iväg och hjälpa en vän att flytta, själv har jag haft storstädning i lägenheten. Mot sena eftermiddagen kom Johnny tillbaka till mig. Vi diskuterade och var nu bara nyktra och trötta efter gårdagen. Heidi kom sedan hit, det var skoj! :)  hon for strax innan kl21 och sedan skulle även Johnny hem så jag följde honom en bit på vägen.
 
Man fick sån good feelis av att promenera ute i den isande kylan, så jag ville inte gå och sova när jag kom hem. Istället sökte jag vänner på facebook och det slutade med att Tomas kom hit.
Vi tänkte fara till Malleys men då vi var klara att gå så var det bara en timme kvar innan stängning, så vi struntade i det. Istället satt vi och talade gamla minnen (såg på våra gamla fyllevideon), delade låttips åt varandra på spotify samt sökte efter folk som ville festa. 
 
Det var jävligt chill och lugnt, så vi råkade slumra till där runt 04-tiden. Vaknade efter typ 3h när Tomas kom på att han måste börja gå hem. Jag följde med en bit på vägen i den bitande frosten. Det var verkligen uppfriskande. Jävligt kul att variera umgänget oxå!
 
 
Vi har diskuterat mycket psykologi och kommit fram till fina insikter.
-Man fastnar så lätt i gamla hjulspår och blir lat/bekväm, som jag nu tex, är tråkig och vill aldrig fara ut och göra nåt nytt. Men man måste våga gå utanför ramen, på så vis skaffar man sig nya upplevelser och erfarenheter.
-När något är tråkigt eller inte funkar, då måste man byta synvinkel och se på det från ett annat håll. 
-Om tankarna trasslar till sig är det bästa man kan göra att ta en promenad, då kommer man oftast på bättre tankar och slutar upp att älta saker och ting.
 
Precis vid denna tidpunkt ifjol hade Tomas och jag en liknande kväll tillsammans. Synd att det blir så sällan.
En annan som jag hängde med ifjol är Reidar. Inatt tog vi upp kontakten igen, på facebook. Vi förundrades över hur mycket som kan förändras under ett år.
 
För ett år sedan.. :)

På tisdagen har jag varit hos Johnny med Kili och Kata. Jag har även varit till Heidi och så har jag träffat Miika och Stina. Jag for hem rätt tidigt för att sova.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?