Don't worry, be happy

Denna tisdagsmorgon började med en roadtrip till korsnäs med Daani. När jag kom tillbaks hem till stan dröjde det inte länge innan J dök upp. På eftermiddagen kom Enska och Dadde, de stannade hela kvällen. Heidi och Paavo kom också förbi en stund men for vidare sen. 

Jag och Dadde var ensamma ett tag medan J och E for ut och åka buss, sen kom de tillbaks. På kvällen tog Dadde med sig en vän, Babbo. Trevligt med nya bekantskaper. Kvällen hos mig avslutades rätt tidigt ändå. Närmare midnatt så gick jag och J till honom i dragnäsbäck och så for vi till Junnu på fest där även Heidi och Paavo var. 

Jag och J avslutade sedan festen hemma hos honom med HeidiR och Jukka


Morgonen därpå gick vi över till Heidi på aamukahvi med henne och Paavo
Sen har jag spenderat dagen och eftermiddagen tillsammans med Heidi hos Johnny. Bl.a Sami och Mattlar kom förbi. :) Min pappa skjutsade hem mig på eftermiddagen.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?