You don't find happiness, you create it.

När vi vaknade på lördagen for Johnny hem, resten av dagen har jag spenderat framför datorn, lite krapula faktist eftersom ja dricker så sällan. Och så har jag varit ute på promenad med Daani och Jack.:)

På kvällen har Johnny varit här igen, vi tog det lugnt, jag var fortfarande trött och började känna mig lite krasslig.  Vi satt framför varsin dator och så promenerade vi till fängelset eftersom han skulle posta ett brev till Laura.:) Johnny for hem sedan så jag var själv på natten och sov extra länge nästa dag. 


När jag väl stigit upp på söndagen så kom Toni till mig. Det var hans födelsedag!:) Trots det har vi inte gjort någonting utöver det vanliga, bara vandrat runt kvarteret då vi gått på cigg typ. Timmarna flög förbi relativt fort ändå, jag var rätt trött, och sen blev det kväll. Relaxed sunday med andra ord! Han gick hem kl22 redan, bra att få vila upp sig med en lugn helg.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?