Return to forever

När jag kom ut från mötet på föregångarna så väntade Johnny vid McDonalds. Vi gick hem till mig. På eftermiddagen kom Toni också. Vi hängde nu bara hos mig och chillade.:)

Johnny for hem med buss på kvällen så jag och T följde honom till stan och sedan gick vi via apoteket och sen hem till mig:)

Toni lämnade hos mig över natten och vi stannade uppe sent som vanligt. Talade om tidigare livserfarenheter och hur de formar en som person. Detta ledde till lite djupare insikter samt en massa googlande om psyket, meditation, spiritualitet och alternative science.

Nästa dag, onsdag, har jag bara varit hemma, chillat och gått till biblioteket.

På torsdagen kom Toni till mig på fika nån timme på dagen. Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Johnny. Sen gick jag till Daani. Han är sjuk så jag tog med mig hunden hem till mig över natten:) 


På fredag eftermiddag förde jag hunden tillbaks till Daanis.:) faktist kul att ha hund idag när det var soligt och vår-feelis ute!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?