Intelligent people stay up late

Jag och Johnny vaknade nån gång runt lunch och sen kom Toni hit på eftermiddagen. J for hem efter ett tag, men jag och T har spenderat hela dagen ihop. Vi tog en liten promenad i snön när vi var ute på cigg, men annars har vi hållit oss inomhus hos mej, kollat dokumentärer på youtube och bara hängt sådär annars. Han for iväg nånstans vid 23-tiden, och sen blev det så sent så han kom inte tillbaka mer den kvällen:p
Cool disco-ficklampa som blinkade i hela lägenheten:)

måndagen steg jag upp tidigt när mamma kom till stan på morgonen. Följde med och handlade och sen for jag hem å städa. Toni hörde av sig och kom hit kl13. Vi har varit och handlat lite att äta på HalpaHalli och sen har vi bara hängt hemma hos mig. Vi har väntat på Eli som också skulle komma förbi, men det tog länge, först på kvällen nån gång dök han upp. 

Vi gjorde inte mycket, de surfade på ena datorn och själv gjorde jag inget särskilt, var lite trött och satt mest tyst.

Eli for vidare på samma gång som jag och T gick till PikkuQuattro. Sen satt vi hos mej resten av kvällen och samtalsämnet för kvällen blev kemi... Jag har NOLL kunskap i det, aldrig läst det. Så jag satt med min (tidigare olästa) gymnasie-kemi-bok.  
T blev nog trött av att behöva förklara allt på lågstadienivå och svara på mina konstiga frågor i ämnet, hehe uups! Men intressant var det, nästan så jag sku vilja gå dendär gymnasiekursen nu!:D

Vi gick ut på en promenad kl04 i samband med att han gick hem. Nu har jag stigit upp igen och börjar dagen med ett möte på föregångarna!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?