Veckan som gått

måndagen var jag med Mats och Johnny. Jag och Mats hade högljudda diskussioner, det blir ofta lite väl intensivt då vi snackar på allvar. Jag avslutade kvällen med att vara ute och köra med Nicke en stund.:)

Tisdag var jag hemma och vilade på dagen, på kvällen träffade jag Johnny och Heidi en kort stund i höstmörkret. 

onsdagen såg jag till att vara i Dragnäsbäck redan från morgonen. Jag, Johnny, Mattlar, Tony och Roope var där. Har snackat finska, hjälpt till att städa, hängt ute på gården, osv. På kvällen var det bara Johnny, Mattlar och jag. Jag var hem en sväng med skjuts, därefter for jag tillbaka och vi kollade på tv-serier och en skräckfilm till långt in på natten. :)

Torsdag och fredag vilade jag bara hemma. Min hund Jack kom till stan. 


lördagen var jag med Daani, vi var ute och körde och kollade sedan på en skräckfilm i gerby medan hundarna lekte. Söndagen har jag bara varit hemma rastlös. Jobbig helg, har gått promenader och försökt sysselsätta mig men tiden kryper fram så jävla långsamt..:/ jag har tillochmed varit till gymmet, det var nästan två månader sen sist:p Inget festande denna helg heller. 

Söndagskvällen gick jag och Jack hem till Heidi. Vi snackade i flera timmar, det lugnade ner mig lite. :) Jack var jättesnäll och sov i hennes säng. Katten Ronja var ganska misstänksam men det gick bra^^





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?