Varit i Dragnäsbäck nästan hela veckan


På tisdagen for jag hem på dagen för att duscha å sånt, sen kom Johnny till mig. Vi var hos mig i några timmar med Jack. På eftermiddagen cyklade vi till Johnnys och det kom lite alltmöjligt folk och tiden bara flög iväg. 

På kvällen kollade vi serier och filmer från netflix med Ville. Han for sen och Heidi och Junnu kom dit. Vi satt fortfarande i soffan men killarna somnade så det var ganska slött. Junnu och jag lämnade hos Johnny över natten.

Heidis katt Ronja

Nästa morgon vaknade vi alla tre extra tidigt. Vi tog det lugnt och det kom förbi några finska killar, tiden gick rätt fort. 
Sen gick hela gänget till Heidi där de flesta stannade. Jag blev psykiskt jättetrött av att behövt vara bland folk så länge, så mitt humör gick åt det sämre hållet. Eftersom jag behövde vila från det sociala så tog Johnny med mig på en promenad i sommarvärmen. Vi gick till Brändö. Satt och åt varsin glass på en bänk på torget där och det var så hiiiimla varmt i solen:D Samlade krafter och efteråt var jag mitt spralliga glada vanliga jag! :D

Vi gick tillbaks till gården sen och mötte upp Heidi, Ville och Junnu. Mattlar, Janne och Tony kom sedan hem till Johnnys. Glada och taggade planerade vi att gå ut och grilla till kvällen. Så några for till butiken, vi andra väntade hos Johnny. 

Några timmar senare, när det blivit mörkt, var jag med ut och grillade och tände en massa ljus. 


For in till Johnnys sedan för att äta köttet vi grillat, och mer folk dök upp. Så där satt vi: jag, Johnny, Tony, Vennu, Junnu, Heidi och Ville. Det var lugnt men samtidigt väldigt intressanta diskussioner. Jag orkade för en gångs skull anstränga mig och tala mycket finska! Det var en kul kväll och det blev ganska sent. Folket tunnades av och kvar hos J lämnade jag, Heidi och Junnu. De stannade några timmar och vi låg i soffan i mörkret och såg på serier. :)

Dagen efter (torsdag) var jag trött och kände mig lite krasslig. Cyklade hem och vilade hela dagen, och jag tror bestämt att helgen får gå i samma tecken. Andra nyktra helgen i rad, det är bra det! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?