Till Maxmo-villan!

Jag fick låna bilen på onsdagen när syrran lånade min lägenhet. 15-tiden hämtade jag upp Johnny och vi for iväg till Maxmo där han har villa. Vi gjorde genast upp eld i spisen för där var väldigt kallt. Satt och frös en bra stund. 


Närmare kvällen gick vi ut på en promenad, genom skogen, förbi en massa sjöar, till maxmo dansbana och längs stora vägen tillbaks till villan. Då vi kom tillbaks hade det hunnit bli mörkt ute, och värmen hade spridit sig inne i villan. Stundvis var det tillochmed för varmt där. 


Vi har hunnit med en hel del på kvällen, natten och morgonen: tänt massa ljus inne och facklor ute, suttit och snackat, rökt en cigarr, druckit happy joe, städat, burit in ved, varit ute i regnet osv.. :) Jättekul! Vi for hem kl11 på morgonen och sen for jag till korsnäs över dagen.


Update: Daniel hämtade mig från korsnäs kl21 och vi tog med Jack och lämnade honom i min lght och så skjutsade D mig till Johnnys. Fick en skymt av Mattlar och hann säga grattis på födelsedagen. Sen satt jag en stund i soffan och talade med Johnny, Mats och Tony.  Jag och Mats for hem efter ett par timmar.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?