Ny vecka!

Tagga måndag!:D
Jag har varit borta från Dragnäsbäck denna helg eftersom jag ville vara nykter på helgen. På måndagen sprudlade jag av energi och cyklade iväg till Johnnys ca 2-3 tiden. Där var en Heidi (inte hon vanliga) och Jouni. Även de var glada och energiska!:D Heidi for snart och så kom Vennu, Tony, vanliga Heidi och Junnu. Det kändes som mycket folk, alla snackade med någon så det var mycket på gång!:D jättekul att träffa alla igen.

En av mina vänner som gömmer sig bakom en mask;)

Efter ett tag kom även Mats dit. Tiden gick fort och plötsligt var det kväll. De som var kvar for därifrån, och vid midnatt for Johnny och Mats till nån bar på en öl. Måndags-bar är inget jag är intresserad av, och så mådde jag lite illa, så jag stannade kvar i lägenheten och fick ha det ljust (de andra gillar mörk belysning haha) och höra på sån musik jag gillar!:D det var jätteskoj med lite egen fest i ett par timmar! :D 

Senare kom killarna tillbaka. Rätt lugnt, men vi hängde upp en ljus-slinga på balkongen iaf. Det blev nästan julstämning där med belysning och mörker, hösten är ganska mysig ändå:)

Mats for sedan hem medan jag och Johnny lämna på soffan och såg en skräckfilm. Klockan var väldigt mycket men ändå fastnade vi framför en tv-serie sen, netflix är ganska beroendeframkallande haha;D plötsligt såg jag att det började bli ljust ute nästan, så då var det nog bara att gå och sova några timmar inför nästa dag. 

Nästa dag var tisdag och då var jag till föregångarna och sen stannade jag hemma ensam och tog det lugnt resten av dagen:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?