Lördagen den 27 september

I fredags var jag hemma och vilade hela dagen, tog en 5km joggingtur i ösregn och mörker på kvällen, det var mysigt! 

Lördagen spenderade jag med min mamma och syrra i butiker. 5-tiden kom Johnny till mig och vi for nästan genast till Dadde och hängde med honom ett tag. På kvällen var vi bara i min lägenhet, hängde upp en ljusslinga där med!:) 

Heidi kom också till mig. Sen for hon och vi gick till Shell en sväng. Liljekvist var oxå in en stund. Lite senare gick jag och Johnny hem till honom och var där över natten. :)

På morgonen gick vi ut på en promenad i svampskogen och mötte upp Tony. Skönt att det inte är så kallt nu!:) vi satte oss på en bänk och rökte, sen skiljdes vi åt, de for mot Dragnäsbäck och själv for jag hem.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?