Is life worth livin if it's not on the edge?;)

Lördagen började med ett besök hos Dadde, därefter åkte jag till Dragnäsbäck. Där hade de lite stress först så Mats åkte hem en stund men jag väntade där. Det blev lite lugnare sen, Tanja kom förbi en sväng bara.

På kvällen var det jag, Mats, Å, Heidi och Johnny. Vid midnatt for jag och Mats till D.O.M på en cider. Därefter for vi tillbaka till resten av gänget. Vartefter kvällen förvandlades till natt så blev folket trötta. Johnny och Å somnade på soffan, Mats for hem och jag övernattade hos Heidi. :)



söndagsmorgonen gick vi tillbaka till Johnnys och väckte honom och Å för aamukahvi.

Efter en par timmar for Å hem, vi andra gick för att försöka väcka Junnu. Den tidiga dagen hängde vi 4 både utomhus och i allas lägenheter, hade riktigt roligt, krapulahumor. :D

Klockan 14 ville vi njuta av solens värme så Minna hämtade upp mig och Johnny så for vi ut och köra en stund. Var till en brygga utanför stan och satt i solen. Sen for vi hem till Minna och Risto på fika innan vi gick hem till Johnny tillsammans med Heidi. Mats kom också dit och så satt vi där hela kvällen. For ut och köra och träffa Dadde en stund. Jag var rätt trött på människor vid det här laget och drack en cider. Sen blev det lite kaos och gänget splittrades för en stund. 

Jag hängde med Vennu ute i mörkret o pratade finska. Sen började jag gå hemåt men mötte Heidi på vägen och följde med henne. Vi gick till Johnny, Laura och Mats. Hade ivriga konversationer, rökte och tog det lugnt bara. Folk blev trötta och kvällen avslutades typ halv tre på natten.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?