Fredag femte september


Denna fredag vaknade jag upp i Korsnäs där jag spenderat natten. Åkte till stan, och runt 12-tiden skjutsade mamma mig till Johnny. Var där i hans lägenhet och olika folk kom förbi, bl.a. Heidi och Junnu. Mats kom en stund sen, killarna låg på soffan och höll på och somna båda två, själv satt jag mest med telefonen. Mats for hem en par timmar för att vila. Under tiden gjorde vi inte så mycket, låg i soffan och kollade på tv typ.
 
På kvällen kom Tony förbi en sväng. Sen kom Å, Ida och Mats. Hunden hade de med, som kan ses på bilden ovan. :)  De snackade mest finska, så jag och Mats blev lite rastlösa och for ut och köra en sväng till stan, men där hände inte mycket heller. Så vi for tillbaka till Johnnys. Satu kom dit.
 
2-tiden for jag, Johnny och Mats till Shell på kaffe. Johnny hade lite lustiga upptåg på g, så jag och Mats hängde med i bilen och skrattade mest. ^^ Vi for sen tillbaka till Johnny men han somnade, så jag och Mats for hem halv 4 tiden.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?