Dagarna går

Har sovit ut och tagit det lugnt några dagar nu, hade nog inte tänkt göra så mycket idag heller. Johnny skulle komma förbi en sväng på dagen bara. Däremot blev jag plötsligt sugen på att hänga med ut och vara social, så jag följde med honom till Ida och Å. Där satt vi i köket och snackade i åtminstone en timme. :)

Sen for jag och Johnny hem till honom dit hela standardgänget kom; Heidi, Junnu, Mattlar och Vennu. :) hände nu inget särskilt men trevligt ändå att va ute bland folk istället för att sitta ensam hemma. Sen på kvällen har vi varit hos Junnu och sen satt jag och Johnny hos Heidi till åtminstone midnatt.


Idag onsdag har jag suttit med gänget på morgonkaffe och sen har jag varit på föregångarna. Bara lugn kväll hemma i övrigt.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?