Try before you die

Tisdagen den 7 oktober vaknade jag peppad och utvilad. Jag gick till föregångarna och träffade många bekanta, det var himla roligt! :D När klockan var 3 och dagen där var slut så gick jag hem till mig. Johnny och Sofie kom till mig.  Sofie stannade inte så jättelänge. Sen kom Heidi istället. Vi satt här bara och planerade lite vad vi skulle göra. :)
 
Heidi var tvungen att dra vidare. Resten av kvällen spenderade Johnny och jag hos mig samt hos den andra Heidi och Reima. Efter det gick vi till Shell och spelade på spelautomaterna. På natten fick vi nån idé och cyklade hem till Johnny i det mörka, blöta höst-vädret. Ganska kul ändå. Avslutade natten med att se en film. 
 
Nästa morgon väcktes vi av Mats som kom in en sväng och hälsade på! :) Sen kom även Tony och Junnu, Klockan 13 fick jag skjuts hem av Lauri som är finsk, det var kul att lära känna honom lite mera och öva på finskan! :) Resten av dagen har jag varit ute med mamma på stan, och så har jag bytt hund, nu har jag hunden Trolla hos mig!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?