Torsdagen den nionde oktober


På torsdagen var det lite festligheter på gång, fast jag var jättetrött när Johnny kom till mig runt 14 på dagen. Det blev kul ändå. Först gick vi ut på stan ett tag, hade lite grejer vi behövde köpa. Efter det satt vi hos mig, och var ut med Trolla. Sen kom Sofie och var hos mig en stund. 
 
På kvällen kom Dadde. Det regnade och var mörkt ute, ändå var vi ut på en cigg med bl.a. Ertsi på natten när Dadde farit vidare. I övrigt tog vi det lugnt och kollade säkert tre filmer under kvällen/natten.
 
 
Morgonen efter (fredag) sov vi länge, sen for Johnny hem och sen gjorde jag inget mer den dagen. Redan helg igen, men även denna helg tar jag det lugnt. Konstigt nog blir det inte så mycket happenings på helgerna, det blir mer in i veckorna som jag är ut å pååå. :D
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?