To Turku and back

Gissa vad jag ställt till med? (Min bil på bilden) :p

I åbo åkte vi hem till Sanna, Trollas uppfödare. Trolla fick hälsa på andra hundar, samt hennes tilltänkta kavaljer. Lite försiktig var hon, och när hon träffade på en liten 9-veckors tollarvalp blev hon tillochmed rädd! Hon har aldrig träffat nån liten valp, och särskilt inte någon tollarvalp som bara vill bita och busa!:D haha.. Vi stannade på fika och efter ett tag var Trolla lugnare så vi kunde lämna henne där och starta vår hemresa.

Vi stannade på kaffe etc på några abc:n längs med hemvägen. Utanför Björneborg körde vi förbi en kollision där en lastbil hamnat i diket och någon omkommit. 
(http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014101818761277_uu.shtml) 
Det var trafikstockning och blåljus vart man än såg, både poliser och ambulanser. Med andra ord hade polisbilen på den inledande bilden ingenting med mig att göra ändå, haha :p




In the arms of rain
När vi kom tillbaks till Vasa åkte vi genast till Hanna. Heidi och jag hade ganska slött och satt mest med våra telefoner. Senare spelade vi allihop en omgång yatzy. Efter det kom en massa finska typer dit och då for vi vidare till Dragnäsbäck. Vi gick in till Heidi och var där några timmar. Lekte med hennes sociala katt. Där var ganska trevligt men i övrigt var kvällen ingen höjdare, regnade gjorde det också! Johnny for hem och sova nån gång på natten, själv stannade jag hos Heidi. Hade druckit ett par cider så kunde inte köra hem.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?