Septembers sista dagar

På måndagseftermiddagen var Daniel.L och Jari in till mig och drack några öl. (Jag drack inget). Efter det for jag till dragnäsbäck hem till Ida och Å som flyttat dit. Johnny, Junnu och Tony kom också dit. 

På kvällen hängde vi hos Johnny. Jag snackade mycket med Vennu. Sofie var in en stund så jag kunde ge en födelsedagspresent åt henne!^^ Det var ganska mycket folk under kvällen, men mot midnatt lugnade det ner sig och endast Heidi och Junnu stannade lite längre. Jag ville fara å sova sen så de for. Kollade på Breaking Bad med Johnny en stund men sen gick jag och la mig.

Nästa dag vaknade vi tidigt och var till tvättstugan bl.a. Junnu och några andra kom förbi. 16-tiden gick jag och Johnny via hemstrand mot stan. Jag for hem å han for själv till stan. Då det började mörkna kom han till mig och vi for iväg med en chaufför ut och köra i replot o björköby, det var vackert med solnedgång! Vi for till hans nån kompis som hade en villa där, och var där nån timme. Därefter fick vi skjuts hem till mig!:) hunden Jack var hos mig och vi stannade tills nästa dag, då pappa hämtade hunden och själv gick jag och la mig tidigt.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?