Life and Death my Darling

På söndagen sov jag länge, men på kvällen for jag iväg till Johnnys för de skulle festa. Jag tog det nyktert, fortfarande rätt slö av sömnbristen. Jag somnade nästan i soffan.. Där var J och F, samt Junnu och Janne en stund i början. 
 
J och F fortsatte förfesten till 01-tiden, då for de iväg på äventyr medans jag gick och la mig. De kom hem typ 5-tiden nån gång. På morgonen var det såndär rolig krapula-humor, jag var pigg och energisk utan baksmälla, medans killarna var lite medtagna;D  Junnu, Heidi, Susan och några fler har varit över på morgonkaffe, annars har vi tagit det rätt lugnt. J har suttit klistrad framför datorn, medans jag och F har stått i köket :D Det har varit en himla kul dag, bra feelis och ny energi, beror säkert på att solen lyst in i lägenheten hela dagen! :)
 
J var ute på ärenden på kvällen och jag var precis påväg hem, då F övertalade mig att stanna. Våra engelskspråkiga besökare åker nämligen hem imorgon så ikväll var sista chansen att hänga med dem. Vi har kollat filmer och så har jag följt med F och en av de engelska killarna till Ida och Å. Kul och spännande kväll, roligt med lite nytt folk med i bilden!:)
 
På natten blev vi ensamma, var en sväng fram å tillbaka till huutoniemi, sen såg vi nån film och sov, jag for hem på morgonen.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?