Restless and wild

Morgonen och förmiddagen satt jag med Heidi i hennes kök och drack tee. Vi hade väldigt givande och intressanta konversationer. Sen gick jag till Johnnys för att duscha och fixa mig, därefter kom Heidi dit. Vi städade lite och planerade medans vi väntade på nå folk. Sen for vi ut i naturen, jag, Heidi och Johnny. Kallt blev det, så vi tänkte fara tillbaks och bada bastu för första ggn nu i höst. Fast det glömdes bort när två andra vänner kom till Johnnys. heidi och jag var en sväng till hennes vindsförråd/tvättstuga, och sen hämtade vi hennes katt och tog med den till J. Det blev en kul natt med intressanta samtalsämnen, ganska lugnt och chill:)


Måndag
Gjorde i princip ingenting annat än att sitta i soffan hos Johnny under dagen, träffade på lite allt möjligt folk. På eftermiddagen gick vi till butiken, i övrigt har jag hållit mig inomhus. Hängt med Mattlar, Heidi och några andra. Var ganska trött och orkade inte göra nåt speciellt. Sov hos Johnny sen och på tisdagsmorgonen åkte jag hem för att få lite lugn och ro. :p






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?