Halloween - Let's start early


Jag gillar halloween och för att få ut så mycket som möjligt av högtiden började jag redan på torsdagen vid lunchtid hos Johnny. Det var ett par finska typer där då jag kom, alla stressade lite. Jag och J fick skjuts till Laura där vi satt med henne ute i solskenet på terassen.:) däremellan träffade vi Lauri och hans tjej, sen gick vi till stan. I stan hängde vi med Heidi, samt träffade Susa en sväng. Sen for jag hem via, och när jag gick ut igen mötte jag upp Johnny, Jouni och Nik. Vi var vid shell och det började redan mörkna. Jag o J började gå hem till honom, jag frös och det var så himla kallt:( som tur var kom Ertsi efter halva vägen så vi fick skjuts. Resten av kvällen var det ganska lugnt. Tony var in och hälsade på, och så var jag ensam i lghten ett tag. 
Det blev en lugn start på min halloween-helg med andra ord! :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?