Dance into the storm

Efter att ha varit hemma ensam och nykter hela helgen var energinnivån på topp när väckarklockan ringde klockan 8 på måndagsmorgonen. Ut med hunden och sedan iväg till gymmet på en timmes BodyPump. Jättekul att vara tillbaka och jag kände mig stark med musklernas glykogenlager fyllda. Blev bara mer energisk haha:p


Väl hemma så kom Johnny vid utsatt tid, klockan 13, hem till mig. Vi snackade om allt som hänt i helgen, mest festerna som han varit på, själv hade jag ju bara legat hemma och sovit typ:p :D sen for vi ut o köra med Hägen och Maria en stund och efter det fortsatte vi på hundpromenad med Trolla. Promenaden ledde slutligen till Sale där vi helt random stötte på Dadde! Vi lämnade och prata med honom ganska länge där ute, innan vi kom på att han kunde ju hänga med hem till mig så slapp vi stå ute och frysa. Så han var hos mig tills det började mörkna, då for han iväg en stund. Sen gick tiden ganska fort och plötsligt kom Dadde tillbaka med Tony. Vi satt alla fyra vid mitt köksbord, skrattade och hade kul, härlig måndagsfeelis!:) De andra for hem sen och Johnny for iväg på nåt eget en timme där före midnatt, sen kom han tillbaka. Vi gick en nattpromenad med Trolla, mysigt med höst på nätterna tycker jag:) vi gjorde inte så jättemycket konkret mera den natten. Var till Shell och drack varm choklad, där var det mest bara alkkisar.. Sen tog vi natt hos mig. 

Nästa dag gick i lite samma tecken. Med Johnny på eftermiddagen och sen på kvällen var också Dadde och Tony här hos mig. Kul! Alla var nog lite tröttare än igår. Var ute och rökte m.m, hände inte så mycket. Sen på natten sov Johnny och jag hos mig bara. 

Onsdagen vaknade vi, handlade lite mat och sen kom Mats och vi satt och snackade med honom en stund. Sen for Johnny hem på eftermiddagen och jag stannade hemma och tog det lugnt bara.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?