Lillajul

Sov länge och sen kom Toni till mig runt kl12.
Vi funderade vad vi skulle göra under dagen, satt och snackade bara.
Det var en vacker dag, soligt men kyligt.
Tog bilen till Minimani och sedan for vi till Johnny för lite vanligt fredagshäng.
Där var även Enska o sedan kom nog nån annan finsk typ oxå.
Toni visade mig hur man sköt med luftpistol från balkongen.
Sen for jag hem en stund emellan, och på kvällen for jag tillbaks till Johnnys.
Träffade Laura först, sen hände inte så jättemycket.
Lite random folk kom på besök, och sedan hämtade jag Toni,
vi for via en butik och köpte godis, cider och glass.
 
Lite innan 21 var vi tillbaka till J. Då var där Laura, Sofia, Junnu, Eli, Arttu och Heidi. Det var lite väl hög ljudnivå, for ut på balkongen å snackade med bl.a. Eli, Heidi och Toni. Sedan for jag, Eli och Toni till Elis lägenhet i Bobäck. Där hörde vi på musik, träffade hans sociala katt, sköt med luftpistolen (jag var ganska bra på att sikta och träffa rätt), killarna spelade playstation, vi rökte, jag var rätt trött och hade lite tråkigt, så sysselsatte mig med att göra färgglada armband ;P
 
Vi sov över där, och på morgonen tog vi en kort promenad i Bobäck för att vakna till liv, sen följde Toni med mig in till stan. In en sväng via mig och sen tog jag en promenad och följde honom hem. Skönt att vara ute och gå i frisk luft redan på morgonen, bästa starten på dagen ju! :)
 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?