Julöppning i vasa

Efter att ha varit hemma och fixat mig på förmiddagen, åkte jag till Johnny där även Junnu var. Sen for jag och Johnny på en varm choklad till Shell. Därefter var vi på eftermiddagsfika till en av J's kompisar, jag var social och snackade finska!:D Toni kom sedan till mig en liten stund efter att jag och Johnny anlänt hem. Vi sprang runt och gjorde en massa, killarna var ut skilda gånger och träffade kompisar på cigg typ men annars hände inget skilt. Tiden sprang iväg så vi hann inte till stan för julöppningen, och inte kom våra vänner från Dragnäsbäck heller. Toni och jag var ut på cigg istället kl17 och såg på fyrverkerierna från min gård. 
Därefter var det lite spänd stämning mellan en av killarna och nån tjej, som tur inte hos mig. J for till Reima ett tag. Jag hade chattat med Mellis, min festivalvän, och vi bestämde att ses en sväng när hon skulle via stan. Så jag tog Toni med mig och gick för att möta henne. På vägen mötte vi Johnny som var påväg tillbaka från Reima, så honom tog vi med. Jag träffade Mellis vid tågstation och vi hängde där och talade samt utanför halpahalli. Det var så kul att träffa henne och se att allt är bra, long time no see! :D sen var hon tvungen att gå vidare. 

Väl tillbaka hos mig satt vi mest vid köksbordet och jag klagade att det inte fanns en soffa i köket. Sen när jag satt i soffan i vardagsrummet ensam klagade jag på att det inte fanns bord och stolar där så killarna kunde sitta där och vara sociala med mig. Haha jag klagar mycket tydligen;)

Johnny for till olympia för att träffa ett par vänner. Jag och Toni tog det riktigt chill, rökte och la oss sedan i vardagsrummet och väntade på J. J kom tillbaka efter ett litet tag och vi funderade nog på att gå in till stan där 01-tiden och se om man skulle stöta på några bekanta eller andra kul festfolk. Men det blev så kallt och började snöa, så det drog ut på tiden. Rastlösa J for iväg ensam kl03 och var borta säkert tre timmar haha. Han kom tillbaka i gryningen, helt på g, medans jag och Toni nästan somnat under tiden. Vi steg upp och jag följde Toni gåendes hem så jag skulle få lite frisk luft och värme i kroppen. Efter det gick jag hem och la mig i sängen med Johnny för att sova några timmar! 


Söndag
Fan haha, vi vaknade först kl16 på dagen. Piggnade till och så kom Toni förbi en liten stund. Sen var det bara jag och J, vi pysslade inte med något särskilt, bara var. På kvällen kom Toni tillbaka, han höll på med nån dator här och J lekte med telefonen och jag fixade och städade etc, fanns inte så mycket att göra. Johnny for hem närmare midnatt. Toni stannade och fortsatte försöka fixa datorn. Har ju lite svängt dygnet på sistone, så man är lätt uppe lite väl sent. :p





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?