Jag vill inte bromsa!

Regnigt och måndag, det kändes inte så kul.. Träffade Jenny under dagen och efter det gick jag ut på en promenad, hamnade hos Daniel och Jack. Efter en par timmar ringde Johnny så då for jag hem och träffade honom, typ 18-19 var klockan. Vi chillade mest bara och så kom Tony till mig. Susa var i närheten så hon kom över på en cigg. Tack vare Susa har mina finskakunskaper ökat drastiskt på sistone, för hon kan varken svenska eller engelska - alltså är jag tvungen att prata och förstå finska!:D då lär man sig rätt snabbt, även fast nu grammatiken inte blir helt korrekt:p

Sen blev Johnny och jag ensamma en stund innan min old friend Tomas dök upp. Vi satt alla tre i köket hos mig ända till klockan01! Då var jag rätt trött må jag säga! Tomas for sedan hem och då gick vi och sova.

Nästa dag vaknade jag upp och hade en del på schemat! Först följde jag med mamma till sportsgym, sen träffade jag Tony, därefter gick jag på möte till föregångarna innan jag slutligen gick på stan med Johnny. Han köpte en ny telefon och så hängde jag med honom till massa telefonaffärer så jag blev uttrååååkad;D


Sen gick vi till en pizzeria där J köpte varsin pizza åt oss. Usch vad jag blev mätt, gick hem till mig sen. Vi var lite oense om vad vi skulle göra sen, så det var lite turbulent. F kom sedan dit till mig och tillsammans for vi alla tre med skjuts i snöovädret till Dragnäsbäck. Vi började med ett besök hos Ida och Å. 

Jag och J hade planerat storstädning, så det var vad vi sysslade med under kvällen. Kul att få göra något och inte bara sitta still och se på filmer, som de oftast vill göra här hos J, booring. ;D
Det började brinna i hyllan på balkongen, det var en ljuslykta som hade gått sönder, vilken tur att vi såg den och hann släcka!:p

Tony kom hit på natten, vi hade massa olikfärgade ljuslyktor och satt och rökte,  det var jättefint med alla färger. 
 
Vi eldade i bastun oxå, för första gången i år. (y) fast alla var rätt trötta, satt mest med egna telefoner, gick inte i bastun. 
I eftervärmen trivdes jag perfekt, så jag gick in i bastun med kläderna på flera gånger, det var nästan skönare att sova där än i sängen;D både T och jag sov över hos J, nästa morgon tog vi alla sovmorgon!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?