Love in cold blood

Halloween-fredag
Jag vaknade upp ensam i lägenheten för J hade somnat vid ett köksbord på nån fest haha nåmeeen:'D Jag spenderade morgonen med att läsa på nätet och städa. Sen kom J hem, och på dagen nån gång for vi till stan och till mig. Gick i rewell center i flera olika butiker å handlade saker. Hade nån konstig typ som förföljde oss där en stund oxå. :o På eftermiddagen tog vi bussen tillbaka till dragnäsbäck där jag var taggad och redo för Halloween! :D inte för att vi tänkt göra nånting särskilt, men bara det att det är en skild orsak att fira gör det extra spännande!:D 
 
Jag gick nästan all in; har klippt och klistrat massa pynt dagen innan, och nu har jag rosa slingor i håret, färglinser och testar lite olika outfits och smycken. 
 
I början kom Katja en stund och sen for hon och då kom Teemu och var här i ett par timmar åtminstone.
 
Nån timme före midnatt knackade det på dörren. När jag öppnade stod Heidi där, med en riktig dvärg!  Hahaha:D  han dvärgen var riktit trevlig, fast sen inpå småtimmarna var han mest underhållande och rolig;D så det var en kul och annorlunda kväll kan man säga, det var vi fyra som firade halloween tillsammans långt inpå fredagsnatten. Heidi och jag stannade hos Johnny över natten.
 


Halloween-lördag
 
På lördagsmorgonen gick jag i duschen o fixade mig, sen promenerade jag till stan för att träffa F, han kom till mig och vi hann väl va där ett par timmar innan Daani kom o skjutsade oss till Dragnäsbäck.
 
Där gick jag själv tillbaka till Johnnys och hittade Heidi spelandes på tfn på exakt samma plats i soffan som hon var då jag gick iväg på morgonen xD haha.. Vi tog det ganska lugnt under eftermiddagen, hände inget speciellt. Tiden gick fort och Heidi for hem till katten ett par timmar. På kvällen gick jag ut och träffade Jenny en stund. 
Senare kom Heidi och Patte, och Risto.
Andra Heidi kom förbi med nån kille närmare midnatt, jag var ut på cigg med henne och talade finska. Alla for iväg sen, ovanligt tidigt, det var lugnt och tyst redan kl01.
Sen var jag nog så jävla trött så jag somnade i soffan när Johnny och jag såg en film. :P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?