I'm waking up, I feel it in my bones


På onsdagen var jag lat, deppad och hade svårt att stiga upp, men kl15 var jag iaf hos Johnny. Vi gjorde inte så mycket. Träffade Paula och hennes hund. Sen var Reima och Å här ett tag. På kvällen var jag ensam en stund här och sen när J kom tillbaka å skulle sova, var jag trött och orkade inte stanna, så for hem typ kl22. Men sen runt midnatt for jag tillbaka (jag hade bil) för då hade jag talat med Heidi och Junnu, så for till dem. Först var vi hos Heidi och sen gick vi genom vinden till Junnus. Vi var där ett tag och det var ganska chill, sen hämtade jag Toni med bil typ 04-tiden.

Vi satt hos Junnu hela natten, det var jätteskoj! heidi började städa och strax hakade jag och Junnu på. Sen typ 7-8 tiden for jag och Toni hem till mig, chillade, pratade, rökte och kollade grejer på datorn. Klockan 13 hämtade min mamma oss och skjutsade oss och hunden Trolla till Johnny. Kl15 hade jag veterinärtid med Trolla, ultraljud. Dessvärre fanns det inga valpar i magen på henne. :(

Sen gick vi tillbaka till Johnny, där var oxå Toni och Sami. Det var chill och trevligt. Kl19 var jag hemma, time for some sleep!:D har haft en så himla awesome night, älskar att jag har bil och kan göra vad jag vill, livet känns värt att leva igen haha:DD





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?