Vården i ett nötskal

Har varit på akutpsyk 2ggr tidigare i veckan (allvarliga biverkningar/problem med medicinen) och idag var jag där igen och det enda de tjatar om är att jag borde gå med på att ta mer och mer mediciner men jag vill inte ha nå fucking jävla antidepp å psyko-vad-det-nu-heter. Ju mer mediciner man får destu mer fuckad i hjärnan blir man och det orsakar depressioner och nu vill jag klara mig utan mediciner men vad tror ni de gör? De tjatar om mer mediciner och så gav de mig några lugnande (för att lindra besvären då ja måsta sluta tvärt med den andra) som jag ska ta under helgen och sen dit på måndag igen till akutpsyks öppna mottagning hejhej bara... Jag vill inte påbörja nån ny medicinering men de vill int ge nå terapi om man int går med på att ta mediciner så de typ gör det för att spara pengar för om de löser allt genom att skriva ut några benso över helgen så är man tyst och de behöver int besväras av att folk tjatar om att få DBT och KBT. 
 
Asså ja har int nå emot att ta lugnande över en helg,
det är långtidsmedicinering jag är emot.
men man tkr ju folk borde bli glada över att jag sa jag vill
klara mig utan mediciner å liksom lära mig må bra på ett sunt/naturligt sätt utan att mixtra med hjärnkemin?
Men istället beteer de sig som läkemedelsföretagens vandrande reklampelare och ser bara pengar. 
 
 
 Inte så simpelt som reklamen får det att verka, huh? :P


Axon

Nå du håller ju nog på och mixtrar rätt mycket med hjärnkemin ändå. http://www.forbes.com/sites/daviddisalvo/2012/10/16/what-alcohol-really-does-to-your-brain/

Svar: jaoo sant :P Men lite skillnad mot starka mediciner är det ju nog.
Alexandra None



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?