Valborgsmässoafton 2014

 
Igår var det då vappen. Jag for ut med Fredrika och Kent på stan. Vi gick till hoviska för att dricka lite men det var riktigt kallt. :/ Så vi gick hem till dem och spelade drinking games. :)
Efter en stund kom även Hilzu på förfesten, sen gick vi till Fontana
 
Där träffade vi min syrra, och Tomas och Ida. Jag köpte Raspberry Soda och senare nån udda drink och lonkero. Men jag var ganska nykter, var trött. Mot slutet av kvällen blev jag piggare och vi dansade och hade riktigt skoj! :D
 
Vi var på båda dansgolven och det var riktigt mycket folk på dansgolvet, nästan för mycket. Och alla glasskärvor på golvet var nog störande, :P Annars var det bra :D Aste var där och uppträdde, men vi hörde inte så jättemycket av det dock. Vi var ute på cigg rätt ofta. Vid stängning gick vi via McDonalds och sen hem och sova bara.
 
Idag har jag varit på stan och tagit del av första maj firandet :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?