Team no-sleep

Började förfesta med min syrra, sen kom Nicke som erbjudit sig att va chaufför åt oss. Vi var ute och körde en sväng och sen släppte han av oss vid krogen. Väl på krogen gick vi till båda dansgolven och dansade. Sen hitta vi nån gammal bekant å va ut å rökt å sånt. Min syrra å jag for på skilda vägar runt kl2. Jag ville hänga på hardstyle-dansgolvet! Där var det trångt, varmt och immigt. Väldigt häftig stämning, e nog int så ofta man ser det i vasa. Jag dansade och hade skitskoj!

Även då det var valomerkki for vi åt skilda håll. Jag som inte var så jättefull, följde med ett litet gäng till industriområdet. Där var det hemligt afterparty med DJ's och dansgolv. Jag fortsatte att dansa mig svettig i mina högklackade skor, det var som ett evighetslångt härligt träningspass! Lovely, men det känns i benen idag må jag säga.

På efterfesten stannade jag till klockan 7. Då vandrade jag hem i dagsljuset:p Sommarfeelis att det är ljust då man går hem:p








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?